Starview

SAMSUNG SLUIT HET JAAR (NU AL) MOOI AF!

Het jaar 2015 is bijna ten einde. Nu de meeste merken volop aanwezig zijn met hun kerstcampagnes, en de plannen voor 2016 langzaam aan gemaakt worden, staan we graag even stil bij afgelopen periode van Samsung.

We hebben samen met Samsung een aantal mooie campagnes en strategieën gecreëerd en uitgevoerd. Daarom zijn wij heel trots op het feit dat Samsung veel waardering heeft mogen ontvangen voor haar projecten.

Sinds vijf jaar brengt Synergie het rapport de ‘Inspirerende 40’ van Synergie en Survey Sampling International uit. Synergie doet elk jaar onderzoek onder consumenten en brengt in kaart welke organisaties inspireren, en waarom. De ‘Inspirerende 40’ omschrijft inspirerende organisaties/merken als organisaties/merken die een eigen koers varen die mensen willen volgen, waarbij een duidelijke visie en rol in de maatschappij steeds belangrijker wordt. Dit jaar kwam Samsung voor het eerst de top 3 binnen, als één van de meest inspirerende bedrijven voor consumenten in Nederland. Iets waar wij als partner van Samsung heel trots op zijn.

Samsung 1

Samsung kwam niet alleen binnen in de top 3 van het ‘Inspirerende 40’-rapport maar won ook een Sponsor Ring in de categorie Entertainment & Events, voor het omarmen van Amsterdam Dance Event 2014. De SponsorRing is de jaarlijkse prijs voor de beste sponsorcases in Nederland.

Als afsluiter kijken we ook graag nog terug naar de super gave campagne waarbij Samsung de Euromast had omgetoverd tot een levensgrote batterijmeter. Om de functie van ‘Fast Charging’ voor de Galaxy S6, S6 edge en Galaxy S6 edge+ te benadrukken. Ook hiermee laat Samsung weer goed zien waarom consumenten Samsung als inspirerend merk waarderen.

Samsung 4