SERVICES & PRODUCT

ONLINE DISPLAY

Online Display

De rol van online display advertsing is de laatste jaren zeer sterk ontwikkeld en heeft een nauwe samenhang met alle overige (digitale) dienstverlening.

Ons team van specialisten heeft een focus op het stellen van de juiste KPI’s op basis van de doelstellingen van onze klanten. Deze kunnen variëren van het genereren van traffic tot de bekendheid van een propositie, dienst of product. De mogelijkheden voor online display worden steeds rijker en betreffen niet alleen standaard IAB formaten; rich media, content integratie en performance advertising zijn enkele voorbeelden. Het is ons doel om altijd op de hoogte te zijn van de toepasbaarheid van deze laatste ontwikkelingen en innovaties en de mogelijkheden die deze geven voor de campagnes van onze klanten. Voor effectieve en efficiënte display campagnes maken wij structureel gebruik van verschillende tools en data-sets om enerzijds de doelgroep te definiëren en anderzijds de campagne real-time te optimaliseren. Hierbij putten wij uit onze internationale resources en onze lokale partnerships, zoals: DAM, AdWare, ComScore, NOM en DMA (Data & Analytics).

Onze programmatic buying propositie (Programmatic Buying/RTB) op basis van Vivaki’s Audience On Demand platform zorgt ervoor dat Starcom nog beter in staat is om de juiste doelgroep op het juiste moment te bereiken tegen de meest gunstige tarieven op de exchange platformen.

 TERUG NAAR SERVICES & PRODUCT