SERVICES & PRODUCT

DATA & ANALYTICS

DATA & ANALYTICSIn de nieuwe wereld waar data een cruciale rol speelt, hebben we gezorgd voor specifieke oplossingen voor onze klanten. Het samenkomen van media en data vereist innovatieve systemen en benaderingen, die de output toepasbaar kunnen maken. Wij maken data het centrale punt voor activatie, zorgen voor de juiste metingen en optimaliseren vanuit dat punt om uw business doelstellingen te bereiken.

Een aantal van onze Data & Analytics platformen zijn: POEM, DMA en CI:

POEM - Paid, Owned and Earned ModellingPOEM – Paid, Owned and Earned Modelling

POEM brengt de directe en indirecte impact van paid, owned en earned media in relatie tot business doelstellingen, als bijvoorbeeld sales, in kaart. Tevens is het met behulp van modelling mogelijk om de uitkomst van toekomstige investeringen te voorspellen.

DMA – Digital Media AccountabilityDMA – Digital Media Accountability

Met DMA (Digital Media Accountability, een tool van het DMA Institute, ontwikkeld in partnership met Starcom) weet Starcom veel meer over de effectiviteit van digitale campagnes, waardoor de ROI van online op een zeer hoog niveau ligt. Wij brengen de echte waarde van digital in beeld en maken deze inzichtelijk voor onze klanten en exploitant-relaties. DMA maakt het mogelijk real-time digital campagnes te meten op basis van ‘tijd in beeld’ en ‘doelgroep bereik’. Transparantie is de belangrijkste driver voor de ontwikkeling van deze propositie.

CI – Connected Intelligence

CI - Connected Intelligence

Het samenbrengen van data en het real-time monitoren van doelstellingen is een belangrijk gegeven. Deze visueel inzichtelijk en toepasbaar maken is een belangrijk voorwaarde voor succes. Connected Intelligence brengt alle data bij elkaar, zoals: marktaandelen, verkoopcijfers en media KPI’s.  De meest effectieve en relevante experiences zijn een combinatie van: product, service en data: ‘Experiences created by data and creating data’.

 TERUG NAAR SERVICES & PRODUCT