Starview

AWARDSEIZOEN WEER GEOPEND

Een mooie bekroning op succesvol werk, mooie partnerships en de mogelijkheid om inspiratie op te doen en te delen. Allemaal goede redenen om als Starcom actief bij te dragen aan de verschillende awards. De afgelopen jaren zijn wij zeer succesvol geweest met mooie campagnes voor en met onze partners en we hopen ook dit jaar de waardering voor ons werk weer te kunnen verzilveren.

Hoewel de Cannes Lions en Effie awards er snel aankomen, zijn onze campagnes voor Festival of Media, AMMA’s en Spin Awards inmiddels ingezonden. En de eerste nominaties zijn al binnen. Crystal Clear, met de campagne ‘Verliefd op Ibiza’, was genomineerd voor De TV-beelden in de categorie Beste Sponsorfit.

En vorige week is bekend gemaakt dat Samsung met ‘Onze Troonopvolger’ is genomineerd bij Festival of Media binnen twee categorieën; Best Digitally Integrated Campaign & Best Launch Campaign. Nu al een erg mooie prestatie van de partnership met Saatchi & Saatchi | Leo Burnett

Als ‘Agency network of the year’ bij de Festival of Media global awards in 2011 en 2012, streven we er uiteraard naar deze dit jaar nogmaals te prolongeren. Starcom Nederland zal hier net als vorig jaar aan bij willen dragen door (hopelijk) wederom een award in de wacht te slepen.

Afbeelding4.jpg

Tevens zijn wij zeer trots dat onze Richard van der Wilk (Chief Strategy & Innovation Officer) gevraagd is om onderdeel te zijn van de Festival of Media Global Jury. Een grote eer en erkenning voor onze bijdrage van de afgelopen jaren. De Festival of Media awards gaan gepaard met een interessante media conferentie die op 6 t/m 8 april in Rome plaatsvindt met wederom een lange lijst van inspirerende sprekers en gasten uit meer dan 35 landen.

Wil je op de hoogte blijven van alle congressen, festivals, awards en andere inspiratie? volg ons dan op Facebook en Twitter.