Starview

AMMA Awards 2015

Een kleine twee weken geleden was het inlevermoment voor de AMMA Awards 2016. Dit jaar is er een recordaantal inzendingen ingestuurd. Het is mooi om te zien dat er in Nederland zoveel creativiteit, innovatie en vooruitstrevend werk geleverd wordt. En dat geldt ook zeker voor ons afgelopen jaar. We hebben consumenten weten te bereiken met veel mooie experiences, onze klanten efficiënter kunnen helpen door innovatief gebruik van data en nieuwe ontwikkelde tools en toonaangevende campagnes tot leven gebracht. Zoals bijvoorbeeld deze drie campagnes:

Zo bracht Samsung in juni nog meer kleur in Amsterdam. Twee maanden na de launch van de Samsung Galaxy S6 voerde Samsung een out-of-home campagne om de Black, White, Gold en het nieuwe Emerald Green aan Amsterdam te laten zien. En daarvoor creëerde Samsung haar eigen avenue! De overtoom werd de Samsung Avenue!

In de zomermaanden bracht SiSi een historisch onderdeel van het populaire RTL Telekids terug: de Mega Blubber Power Race, powered by SiSi! Een experience partnership tussen SiSi en RTL Telekids bestaande uit events, TV, online en print, helemaal doorgetrokken tot de winkelvloer met retailspaaractie. Hiermee liet SiSi zien dat het écht het leukste frisdrankmerk van Nederland is.

Royal Club maakt het gewone leven net even wat spannender! Dat laat Royal Club Nederland zien, maar ook ervaren, met de nieuwste trend ‘Running Dinner!’. Met hashtag #RunningDinner introduceerde ze het succesvolle platform Runningdinner.nl, waar consumenten een gezellig diner met vrienden of buren nuttigen, waarbij iedere gang op een andere locatie wordt uitgeserveerd.