Starview

Again 5 New Starcom Stars

kelly

Wie ben jij? En wat maakt jou jou?

Ik ben Kelly de Wendt en ik ben 25 jaar. Mijn vrienden en familie zouden mij omschrijven als sociaal, betrouwbaar, gedreven, zelfstandig, creatief, goed in organiseren en perfectionistisch.

Wat doe je bij Starcom? En wat vind je ervan?

Sinds september ben ik met veel plezier onderdeel van het AV Connections team. Mijn eerste baan in de media wereld, maar nu al ontzettend leuk, leerzaam en uitdagend!

Na een drukke dag, hoe zorg je dat je ontspannen blijft / Hobbies?

Relaxen op de bank met een serie/film aan, boksen, de stad in met mijn vriend/vriendinnen, naar concerten en op vakantie gaan.

Ben je een (social) media beestje? Wat consumeer je zoal en wat dan precies?

Op mijn telefoon voornamelijk Whatsapp, Facebook en Spotify. Series en films kijk ik via Netflix en de radio staat altijd aan in de auto. Magazines liggen standaard naast mijn strandbedje op vakantie.

Lekkerste werkmuziek?

Heel erg verschillend. Van 90’s muziek tot R&B, Hiphop, Pop en House.

Waar kan je absoluut niet tegen?

Mensen die liegen of zich anders voor doen. Be yourself because an original is worth more than a copy.

ingeborg

Wie ben jij? En wat maakt jou jou?

Ik ben Ingeborg Hoogeveen. Ik ben sociaal, enthousiast, ambitieus en altijd ontzettend druk met vol geplande weken. In het weekend ben ik te vinden in café de Uyl in Leiden, waar ik naast mijn stage nog werk, of op de tennisbaan.

Wat doe je bij Starcom? En wat vind je ervan?

Ik ben werkzaam als stagiair Insights & Data. Ik ben pas net begonnen, maar heb het nu al ontzettend naar m’n zin bij Starcom!

Na een drukke dag, hoe zorg je dat je ontspannen blijft / Hobbies?

Het liefst sta ik elke avond op de tennisbaan. Ook vind ik het heerlijk om ’s avonds op de bank neer te ploffen en films of series te kijken of met vriendinnen de stad in te gaan om een hapje te eten of iets te drinken. Verder ga ik graag zo vaak mogelijk weekendjes weg en op vakantie.

Ben je een (social) media beestje? Wat consumeer je zoal en wat dan precies?

Ik ben verslaafd aan het checken van Instagram. Zelf post ik niet veel, maar ik hou wel alles in de gaten 🙂 TV kijken doe ik eigenlijk nooit. Ik kijk dan liever Netflix wanneer het mij uitkomt.

Waar ben je het meest trots op?

Dat ik deze zomer mijn BSc heb gehaald en heb besloten om stage te lopen om werkervaring op te doen en mezelf te ontwikkelen. Verder ben ik vorig jaar tante geworden van mijn nichtje Janou Ingeborg en ik ben natuurlijk supertrots dat ze naar mij vernoemd is.

Waar kan je absoluut niet tegen?

Massages! Ik krijg echt overal de kriebels en word er alles behalve ontspannen van…

Maud

Wat maakt jou jou?

Optimistisch, nieuwsgierig, impulsief, Excel-nerd, levensgenieter, ambitieus

Wat doe je bij Starcom? En wat vind je ervan?

Als Senior Connections Manager werk ik samen met het team voor Samsung aan waanzinnige campagnes

Na een drukke dag, hoe zorg je dat je ontspannen blijft / Hobbies?

Dan fiets ik  – al zingend – een extra rondje op weg naar huis.

Ben je een (social) media beestje?

Mijn mobiel is bijna altijd binnen handbereik: NPO uitzending gemist, Blendle, 22Tracks, De Groene Meisjes Blog en Facebook & WhatsApp hebben mijn TV, krant en tijdschrift al voor 95% vervangen.

Lekkerste werkmuziek?

De lijstjes van 22Tracks: Indie – Electronic, Pop, Electro & Techno zijn mijn favoriet.

Waar ben je het meest trots op?

Op het feit dat ik door hard werken en een open blik me heb ontwikkeld van een tikje wereldvreemd meisje uit de Achterhoek naar een Amsterdamse die voor mooie internationale merken werkt.

Wat is je droom?

Voet te hebben gezet op alle continenten, inclusief Koningin Maudland op Antarctica.

florentine

Wie ben jij? En wat maakt jou jou?

Ik ben Florentine; enthousiast, positief en een doorzetter.

Wat doe je bij Starcom? En wat vind je ervan?

Ik werk hier als Producer Trainee bij Liquid Thread, de content divisie binnen Starcom. Ik heb het super naar mijn zin!

Ben je een (social) media beestje?

Wat consumeer ik niet? ’s Ochtends in de trein de krant waar ik ondertussen ook mijn social media feeds (Instagram, Facebook) check. Ik ben fan van programma’s zoals Penoza, Expeditie Robinson en Wie is de mol? Daarnaast lees ik tijdschriften zoals Vogue, Elle en Cosmopolitan.

Lekkerste werkmuziek?

Dat kan van alles zijn; van hip hop tot pop. In elk geval geen hardcore of iets in die trant.

Wat is jouw mooiste merk-ervaring?

Mijn mooiste merk-ervaring was de roltrap van Sourcy Vitaminwater. Fantastisch om te zien hoe blij je mensen kunt maken met een roze gietertje en hoeveel dat los maakt op social media.

Waar ben je het meest trots op?

Absoluut mijn stage in New York!

Waar kan je absoluut niet tegen?

Mensen die heel negatief zijn over alles, het getik van nagels en droge handen.

marjo

Wie ben jij? En wat maakt jou jou?

Ik ben Marjo en wat mij mij maakt is natuurlijk een lastige vraag om zelf te beantwoorden, maar ik zou zeggen dat ik nieuwsgierig, positief, creatief, kalm en nuchter, sociaal en loyaal ben met (als je mij een beetje beter kent) een gekke, maar ook nerdy kant.

Wat doe je bij Starcom? En wat vind je ervan?

Ik ben in oktober begonnen als Insights & Data trainee, wat betekent dat ik onderzoeksresultaten analyseer en omzet in betekenisvolle inzichten die dan weer gebruikt kunnen worden voor de meest effectieve media en communicatie strategieën. De eerste weken waren top met een super leuk welkom en toffe Starcom-crew 😉

Ben je een (social) media beestje?

Social media lijk ik de laatste tijd minder te gebruiken, het meest zit ik op Whatsapp en Instagram. De TV staat bij mij amper aan, ik kijk wel heel veel series on demand en verder lees ik veel boeken via mijn e-reader en koop ik zo nu en dan een mode/lifestyle/kunst tijdschrift of een krant.

Lekkerste werkmuziek?

‘s Ochtends vaak indie bandjes (of één van de spotify’s focus-playlists) om beetje op te starten en eind van de dag of bij uiterste concentratie deephouse of hip hop.

Wat is jouw mooiste merk-ervaring? Welk merk en wat/hoe was dat?

Hmmmm, goeie vraag. Iets wat ik me nog wel kan herinneren is dat ik deze zomer in Londen op Piccadilly Circus stond en er steeds een hele mooie commercial van Burberry in London – jaren ’60 setting voorbij kwam. Ik ben normaal geen Burberry fan, maar deze campagne maakte mijn Londen ervaring helemaal af!

Waar kan je absoluut niet tegen?

Smakkende mensen! Dan word ik he-le-maal gek!